Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 6 September 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432H/2011..

Rasanya belum terlambat aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada yang membaca blog suam-suam kuku aku nie..

Samada suka atau tidak, sengaja membaca, sengaja mengikuti atau tak sengaja mengikuti tak kisahlah janji aku ikhlas mengucapkannya..

Hari nie 09 Syawal 1432H bersamaan 07 Sept 2011. Minggu pertama hari raya tak dapatlah nak berblog maklumlah buat-buat sibuk.. hehe.. 

Dikesempatan ini aku ingin memohon ampun maaf kepada suamiku yang tercinta, kedua ibu bapaku yang tersayang, kepada kedua ibu bapa mertuaku, seluruh kaum keluargaku juga kaum keluarga suamiku serta seluruh kaum mislimin dan muslimat.. Fuh, berjela-jela mintak ampun kat orang.. (macam byk dosa jek..) kuikuikui... ;P. Tak salah mintak ampun banyak-banyak kat orang..

Semoga aku jumpa lagi Ramadhan dan Hari Raya pada tahun hadapan.. Amin Ya Rabbalalamin~

Ikhlas~ Mira Fea in de House.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan