Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 7 September 2011

RM 20, 000.00.. keluar macam air, masuk mcm sipot~



Perlu ke aku keluarkan sejumlah wang hari nie? bukan sikit.. banyak tue!!!.. mau setahun pun belum confirm dapat kumpul dengan gaji aku yang ciput nie..

Tapi kalau nak renovate rumah punya pasal, aku terpaksa mengalah..
husband kata dia akan ganti nanti.. tapi tahun depan... lambat tak pe, janji berisi balik buku ASB aku tue.. hehhehheh..
nie yang aku nak dengar kan..

Bumbung rumah dah bocor-bocor, almari dah dimakan dek anai-anai.. memang buat aku hangen.. malam tadi 3 tudung aku dah selamat lubang-lubang dek anai-anai tue.. pintu dapur pun dah kopak dimakan anai-anai.. tunggu sikit hari lagi, aku sembur pendatang haram nie dengan racun anai-anai.
nasib la dapat rumah kuaters kerajaan buruk.. mang kena bela la rumah tue elok-elok..

Stok duduk sampai pencen gamaknya gara-gara tak mampu beli rumah sendiri.. Area Kuala Lumpur semua RM300,000.00++ ke atas sekarang.. huhhhh!!! :(

Macamana nie? Banyaknya duit kena perabihkan.. hari Sabtu nie kontraktor dah datang nak tukang buat renovation rumah sikit~
nak tak nak nampaknya aku kena keluarkan jugak ASB aku!!!
Waaaaa...

Rasa berbelah bagi~ Mia Fea in office.. :(  :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan