Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 6 September 2011

Jari Telunjukku Terluka~ (sama mcm hati aku..)


Sengaja aku letak gambar tin susu F&N nie..
Sebab tin nie la jari aku luka masa nak sarapan kat pantry pagi tadi..

Sejak aku disahkan mengandung nie, aku tak mahu la lapar, maka waktu pagi antara pukul 10 pagi tue adalah aku menjamah sedikit makanan..
Aku bawak oat n susu..

masing-masing aku simpan dalam bekas..

Oat tue aku bukak masuk dalam bekas kedap kuih raya tue yang tutup merah.. jadik le.. tapi yang tin susu tue aku dah bukak separuh je tin.. konon tak mau bukak habis.. tetiba je pagi tadi jejari runcing aku nie terlepas tin susu berkenaan termasuk ke dalam bekas..

maka jari aku pun terhiris..

ouchhhhh!!! berdarah kau!! ada dalam seinci.. haduiii

Pagi pulak memang la fresh darah banyak keluar.. terus aku bukak semua penutup tin tue.. campak terus dalam tong sampah.. puas hati aku.. huh.. sampai sekarang jari aku berdenyut-denyut bisa.. aduyai...

Dah la hati aku sakit, bertambah-tambah lagi derita aku hari nie..

Duka dalam tawa~ Mia Fea.. pergi la kau kesengsaraan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan