Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 2 Ogos 2011

Pantai Itu..


30 Julai 2011 aku jemput adik aku yang baru tamat dari PLKN.. kat kg Hijrah, Penor, Pahang..
yang sesat barat nak sampai kesana.. bergerak dari muar jam 0500 sampai jam 1130.. Lepas habis semua urusan, aku n family bergerak la ke Pantai Sepat yang seperti memanggil-manggil dari jauh.. kat sana siap buat majlis birthday kecil-kecilan untuk Nur Rabiatul Adawiyah..

Ok la dari tak buat.. lepas makan, g laut jap.. tengok-tengok kat tepi pantai tue sambil-sambil ambil gambar diaorg.. ada Nyda, Byah n Aini (anak driver.. hehe) waktu pergi Avanza hijau masih ok tapi bila balik pulak, dah sendat mendat dengan beg Nyda dan entah apa-apa lagi.. mak masak lontong lawan sambal udang, rendang daging.. itu pun dah cukup menyelerakan bg org yg lapar mcm aku nie..  hehe..

Jam 1400 lepas sudah solat zohor di sebuah masjid berhampiran Pantai Sepat tue, aku gerak balik ke Muar.. tiba di Muar jam 1530 petang.. sangat meletihkan..

Mirafea~ Walaupun rasa penat, tp aku syukur semuanya selamat tiba dan selamat pulang. Yang penting adikku yg tersyg sudah selamat dari aktiviti PLKNnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan