Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 18 Ogos 2011

Knp perlu kepoh wahai perempuan??? Aku x kacau rumahtangga kowg pun!!!

Sekadar gambar hiasan


Luahan hati aku pada hari Jumaat yang mulia ini..

Kadang-kadang aku hangen dengan member-member office suami aku nie..
Banyak benda jahat dia ajar suami aku suruh buat itu, jangan buat ini..

Kamon la weii.. korang ada rumahtangga sendiri kan, so korang bentuk lah suami korang tue nak buat mcmana.. boleh pulak sakit hati yang suami ahkak nie rajin menolong isterinya buat kerjarumah.. salah ke? sebab aku nie pun berkerjaya.. semestinya letih, penat, tak larat.. itu suami aku sendirilah..

Setakat bangun malam buat susu anak, dikata nanti anak sayang suami je, tak sayang ibunya.. tak de pun setakat nie molek je anak aku sayang kat aku..

Tolong basuh baju, sidai kain dan lipat kain.. small metter je sebab kudrat lelaki lebih kuat, berdaya tahan dari perempuan.. tolong menolong dlm rumahtangga tak salah kan? yang korang panas hati hasut suami ak nie apahal?
huh! sumpah aku tak faham..

Boleh diaorg kata kenapa lah suami aku tak macam ko D??? dah salah ko lah.. mintak la tolong.. dengan cara baik.. bukan memaksa.. biar suami tolong kita dengan ikhlas.. dan dia akan tolong kita lagi dan lagi.. bukan bermasam muka, hentak-hentak kaki.. kamon la kakak-kakak.. aku naik bosan dengan permainan korang yang suka 'brain wash' suami aku tiap-tiap hari..

Pasal buat pinjaman loan pun satu hal.. diaorg kata kesian kat suami aku yang sesorang je buat pinjaman loan. Diaorg nak jugak aku wat bank loan n tolong hidup suami aku yang susah..

hello!!! buat apa aku nak buat kalau aku tak perlukan semua tue.. agak selama nie suami aku, aku tak bagi belanja makan ke setiap hari? bukan aku nak mengungkit la.. mang semua aku yang settlekan.. tp aku x kisah, sebab aku dan suami  give n take.. tak perlulah korang nak sibuk-sibuk hal aku..

Aku berdoa agar suami aku dapat tukar tempat duduk asing dengan kaum-kaum hawa nie.. dan semoga berakhir dengan segera..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan