Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 7 Disember 2010

Weeding Kamu~


sekadar gambar hiasan
Firstly~ Selamat Pengantin Baru kepada Din & Dina
Pada 05 Dis 2010 (Ahad) 30 Zulhijjah 1432H..
Tapi maaflah saya tak hadir majlis kamu yang grand itu..
Saya tahu, kamu banyak dapat hadiah..
Majlis perkahwinan yang cukup meriah, ramai yang datang..
Itu semua kawan saya bercerita
Tahniah awak~ saya suka..
Dan isteri kamu yang berkerjaya nurse itu sangat comel & cantik.. MADINA namanya..what a
sweet name.. ya saya tahu itu pilihan mak ayah kamu.. alhamdullillah akhirnya awak berjaya
mengecapi kebahagiaan alam rumahtangga..
Tapi sayang sekali.. saya tak dapat hadir sebab suami saya overtime hari itu.. Cuma saya hanya
mampu mendoakan kebahagiaan hak milik kamu berdua buat selamanya..
Dikurniakan cahaya mata yang soleh & solehah.. Aminnnnn...
Saya tahu awak bahagia.. tapi sampai sekarang saya belum berpeluang melihat gambar kahwin
awak... saya tercari-cari dalam fb pun belum ada.. photo's awak pun takde.. takpe.. esok lusa
mungkin...
Awak ~ kawan saya.. DIN & DINA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan