Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 8 Disember 2010

Biology~ Last SPM Nyda...

Horryy...

Hari nie last exam SPM adik aku kat kampung.. mesti dia happy sangat petang nie.. semalam dia mesej dgn aku yang dia nak bako-bako sekolah.. maksud dia nak bako ngan moto dia lah tue.. suka ko la budak.. haha~

Sekarang aku dah tak berapa kisah kalau dia nak ada boyafriend ke nak bercintan cintun TAPI asalkan dia pandai jaga maruah diri..

Ok la... ok la aku akan topupkan hp dia walaupun dulu aku marah-marah dia sebab pada aku hp tue masih tak sesuai bagi budak sekolah mcm dia.. bukan pe takut bercinta pulak..kang buku kemana, exam kemana... cishh!! Yelah dah tak sekolah nie mana dapat wang saku kan.. kesian dia.. huhu.. baik tak aku?

Masa aku mesej ngan dia jap tadi, bukan main type berdekah-dekah lagi.. suka sangat.. aku cakap buku-buku sekolah dah boleh bungkus dah letak simpan guni.. haha~

Jauh di sudut hatiku..
Sebagai kakak aku ingin melihat kau bahagia,
kau ceria,
kau berkerjaya tinggi,
kau berkebolehan dalam apa jua bidang serta
kau beriman pada yang satu iaitu pada ALLAH YANG MAHA ESA..

The End...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan