Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 28 September 2010

Bersuka-ria ;D

Hujung minggu terluang aku berjaya mengisi masa terluang dengan perkara yang berfaedah.. Kesempatan yang ada aku berkunjung ke Desa Water Park pada 26092010 hari Ahad..
Bersama-sama suami tersayang, kakitangan Farmasi di Putrajaya, KL..
Kami bergerak menaiki bas yang di sediakan yang di aturkan sendiri oleh suamiku sendiri yang dilantik sebagai AJK kenderaan..
Tiba jam 9 pagi, memulakan aktiviti dengan bersarapan, acara bagi kanak-kanak, serta dewasa.. Nampaknya aktiviti sebegini dapat merapatkan silaturrahim di antara ahli keluarga..
Acara pertama bagi Muhammad Arash ialah memasukkan gula-gula ke dalam plastiknya semula, budak2 yang lain dah besar, maka mereka mengaut bagai tak hengat.. Arash dapat saguhati je dalam acara nie.. no.6. Hadiahnya ialah coklat kit kat bersama sebuah beg yang besar.. Sebagai ibu, aku memberi semangat yang berkobar-kobar di samping aku sibuk mengambil gambar anak kesayanganku itu..


Belum selesai acara cabutan bertuah, ayahnya membawa anak kesayangannya ke kolam.. pada mulanya Arash seperti takut, tapi bila dah lama-lama tak nak naik la pula..
sampai kecut2 tangannya..
ketawa bersuka ria dia.. soo, sweet..
Insyaallah kalau ada rezeki lagi kami akan berkunjung lagi ke sana..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan